П'єр Гаслі проїхав більшу частину гонки на п'ятому місці і був на одному рівні з суперниками, які переслідували його в боротьбі за місця на подіумі. Естебан Окон також їхав в очках до останніх етапів після того, як пробився нагору, в тому числі завдяки чудовому обгону на зовнішній стороні 9-го повороту Оскара П'ястрі, доки не замайорів пізній червоний прапор для Haas Кевіна Магнуссена, який вдарився об стіну.
Після цього залишився двоколовий спринт зі старту з місця до кінця гонки. Під час третього рестарту П'єр вилетів у першому повороті, що змусило його нестійко повернутися на трасу. Естебан намагався скористатися сильним виходом з 1-го повороту і, на жаль, зіткнувся з задньою частиною автомобіля П'єра, коли обидва гонщики набирали швидкість на виході з 2-го повороту. Зіткнення автомобілів призвело до того, що обидва пілоти зійшли з дистанції.
До цього моменту П'єр змінив шини з м'яких на жорсткі після першого червоного прапора на 7-му колі для Williams Алекса Альбона, прагнучи доїхати до кінця дистанції, в той час як Естебан заїхав на піт-стоп на 2-му колі і змінив шини на жорсткі під машиною безпеки для Ferrari Шарля Леклера, що зупинилась, з тією ж самою метою.