Компанія Renault представила ім'я свого майбутнього високотехнологічного купе-позашляховика: Rafale. Rafale поповнить лінійку автомобілів бренду, оснащених гібридними двигунами E-Tech і побудованих на платформі CMF-CD. Після 5-місного позашляховика Austral та 5- або 7-місного позашляховика Espace, абсолютно новий Rafale є новою візитівкою Renault, яка посилить його наступ у сегменті D.
Назва натхненна славетним минулим Renault у повітрі. Щоб побачити зв'язок між Renault та авіацією, потрібно повернутися в минуле, на початок 20-го століття. У той час Renault був піонером у виробництві двигунів внутрішнього згоряння для автомобілів, а також для поїздів і літаків. У 1933 році Renault поглинув іншого виробника, компанію Caudron, і створив компанію Caudron-Renault. Всі літаки були названі на честь характерного вітру. Відповідно, C460, одномісний гоночний літак, спроектований для встановлення рекордів, був перейменований на Rafale у 1934 році.
Renault відновлює зв'язок зі своєю історією та використовує легендарні риси Caudron Rafale у новому автомобілі вищого класу. Семантика вказує на вітер і відображає його певні риси на камуфльованому фасаді, який миттєво викликає асоціації з потужністю, зухвалістю, азартом і характером.
Світова прем'єра абсолютно нового Renault Rafale відбудеться на 54-му Паризькому авіасалоні в Ле-Бурже 18 червня цього року.
“ Ми щойно оголосили ім’я майбутнього автомобіля: Renault Rafale. Небагато людей знають, що назва Rafale належить Renault, це частина історії бренду. Сьогодні ми використовуємо її вперше для назви автомобіля!
Отже перш за все, кілька слів історії. У 1920их, Renault відігравав роль першопрохідця в розробці двигунів внутрішнього згоряння для автомобілів, потягів і літальних апаратів."
Сильвія Дос Сантос
голова стратегії назв, головного відділу маркетингу Renault
У 1933 році, Луї Renault захоплювався авіа змаганнями, через що він купив компанію Caudron (Кодрон, часом Гудрон) і створив нову компанію Caudron-Renault.
Далі він мав придумати назви для літаків. Він шукав назви, пов’язані з вітром: Simoun (Самум), Typhon (Тайфун), Cyclone (Шторм) і Rafale (Шквал).
З цією прихильністю до повітроплавання, Renault вже турбувався про потужність і перевищення очікувань.
Технологія, що використовувалася в авіації, була справжньою лабораторією в розробці майбутніх автомобілів, так само, як Формула 1® є джерелом технології для наших автомобілів сьогодні.
Аеродинамічна робота Марселя Ріффарда, який працював на Caudron-Renault і проектував літак Rafale суттєво вплинула на дизайн Renault Nervasport і Viva Grand Sport, наприклад.
Цей дух першопрохідця і прагнення «більше, далі, сильніше» також проявився і у відомих авіаторів, таких як Маріз Бастьє і Елен Буше
Наведу лише один приклад: Елен Буше побила рекорд швидкості в серпні 1934 року, досягнувши 445 км/год в її Caudron Rafale.
Cьогодні ми винаходимо назву Rafale в автомобільній промисловості.
ми вибрали її як вражаючу назву для нашого майбутнього флагманського автомобіля, символу бренду Renault.
Rafale - потужна назва, яка відразу ж викликає емоції. Вона нагадує про обтічний силует і сильний характер транспортного засобу.
Вона скидається на вітер, який виліплює його аеродинамічний кузов. Назва Rafale також відразу асоціюється з потужністю, технологією, сміливістю, задоволенням від водіння і спритністю.
З семантичної точки зору, Rafale є дуже цікавим словом, тому що це французьке слово і, як і інші наші імена Espace і Austral: воно спирається на нашу ДНК.
Воно нагадує нам про наше французьке коріння. словом Rafale - це ім'я, яке відноситься до сил природи і відображає алегорію ультра-дизайну автомобіля. Rafale - це рішуче значуща назва, яка відображає позиціонування нашого автомобіля на найвищому рівні, майбутнього технологічного прапороносця, який пробуджує нашу історію. ми відкриваємо новий розділ імені Rafale в історії імен Renault.
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.