"Думаю, ми можемо бути задоволені тим, що завершили чергові перегони з очками, але ми знаємо, що не використали всі свої можливості сьогодні в Монреалі. Наша машина і наш темп були сильними, але, врешті-решт, цього виявилося недостатньо, щоб випередити Алекса [Албона] на Williams, який був швидшим на прямих ділянках. Ми проаналізуємо все як команда, щоб зрозуміти, як ми можемо вдосконалитися, а також краще використовувати можливості кожної неділі. Наш темп у кваліфікації був хорошим, і ми повинні продовжувати в тому ж руслі. Мені дуже сподобалася боротьба з Валттері [Боттасом] і Ландо [Норрісом], це було дуже весело! Загалом, нам є чому повчитися після складного уїк-енду, і я вже з нетерпінням чекаю на Австрію через два тижні".
"На жаль, ми не змогли здобути очок у сьогоднішніх перегонах. Це ще раз показує важливість позиції на трасі, і я думаю, що наш уїк-енд був зіпсований тим, що сталося вчора у кваліфікації, коли ми зійшли в Q1. Сьогодні у нас був дуже хороший темп, проте ми не змогли просунутися далі по сітці та продемонструвати більш високі позиції, які відіграють важливу роль. Нам трохи не пощастило з часом проїзду першого автомобіля безпеки, але навіть незважаючи на це, ми провели гідний заїзд з точки зору темпу. Наприкінці я виклався на повну, обганяти було складно, і ми не змогли заробити очки. Я вже з нетерпінням чекаю на Австрію, де ми повинні бути в тонусі з самого початку уїк-енду і приїхати з очками як в спринті, так і в основних перегонах".
"Це був непростий день, Естебан закінчив з очками, а П'єр, на жаль, не зміг їх здобути. Думаю, нам є чому повчитися в цих перегонах, адже ми бачили, як Ferrari, Серхіо [Перес] і Алекс [Албон] реалізували стратегію однієї зупинки, в той час як ми планували одну зупинку, але зробили дві на обох машинах, що, ймовірно, не було оптимальним підходом, зважаючи на кінцевий результат. Це те, що ми переглянемо, щоб зрозуміти, що ми можемо зробити краще в майбутньому. Естебан добре попрацював, особливо на початку перегонів, коли він їхав аж четвертим позаду лідерів. Набагато складнішим був день для П'єра, якому не пощастило з вибором часу проїзду першого автомобіля безпеки, оскільки він заїхав на піт-стоп раніше, щоб спробувати випередити трафік попереду. Знову, як і в Іспанії, це підкреслює важливість кваліфікації та отримання вигоди від своєї позиції на трасі. Його уїк-енд ускладнився вчорашнім інцидентом, і це означало, що в перегонах йому постійно доводилося наздоганяти суперника. Забігаючи наперед, скажу, що ми виграли чотири перегони поспіль, і ми повинні скористатися нашим високим темпом перегонів, конвертуючи цей рівень продуктивності в більшу кількість очок". На черзі - спринтерський вікенд в Австрії, де ми повинні показати кращий результат в обох перегонах".