Естебан восьмий, П'єр дванадцятий з набраними очками на Гран Прі Канади
Команда BWT Alpine F1 продовжила свою серію набору очок до вже четвертих перегонів, коли Естебан Окон фінішував восьмим на Гран-прі Канади на автодромі Жиля Вільнева в Монреалі. Його колега П'єр Гаслі фінішував за межею очок на дванадцятому місці після старту з п'ятнадцятої позиції на решітці.
Естебан Окон
стартував на New Mediums (L12 піт-стоп для New Hards, L37 піт-стоп для New Hards); найшвидше коло: 1:16.782
П'єр Гаслі
стартував на New Softs (L10 піт-стоп для New Hards, L34 піт-стоп для New Hards); найшвидше коло: 1:16.425
Перегони
Перегони

Перегони почалися сприятливо для команди: Естебан піднявся з шостого на п'яте місце до кінця першого кола, а П'єр піднявся на два місця з п'ятнадцятого на тринадцяте. П'єр заїхав на піт-стоп раніше, оскільки застряг у заторі, а машина безпеки двома колами пізніше не дала йому змоги випередити машини, що йшли попереду.

Естебан заїхав під машину безпеки з четвертого місця, що дало перевагу гонщикам, які їхали з однією зупинкою, зокрема, Ferrari та Серхіо Пересу з Red Bull. З цього моменту обидва гонщики утримували позиції - П'єр заїхав на піт на 34-му колі, а Естебан - на 37-му колі для шин Hards. Естебан не зміг обігнати Алекса Албона з Williams, який їхав на сміливій одній зупинці, а П'єру трохи не вистачило очок на картатому прапорі після того, як він потіснив кілька машин попереду.

Естебан Окон, стартував на 6-му місці, фінішував на 8-му:
"Думаю, ми можемо бути задоволені тим, що завершили чергові перегони з очками, але ми знаємо, що не використали всі свої можливості сьогодні в Монреалі. Наша машина і наш темп були сильними, але, врешті-решт, цього виявилося недостатньо, щоб випередити Алекса [Албона] на Williams, який був швидшим на прямих ділянках. Ми проаналізуємо все як команда, щоб зрозуміти, як ми можемо вдосконалитися, а також краще використовувати можливості кожної неділі. Наш темп у кваліфікації був хорошим, і ми повинні продовжувати в тому ж руслі. Мені дуже сподобалася боротьба з Валттері [Боттасом] і Ландо [Норрісом], це було дуже весело! Загалом, нам є чому повчитися після складного уїк-енду, і я вже з нетерпінням чекаю на Австрію через два тижні".
П'єр Гаслі, стартував на 15-му, фінішував на 12-му:
"На жаль, ми не змогли здобути очок у сьогоднішніх перегонах. Це ще раз показує важливість позиції на трасі, і я думаю, що наш уїк-енд був зіпсований тим, що сталося вчора у кваліфікації, коли ми зійшли в Q1. Сьогодні у нас був дуже хороший темп, проте ми не змогли просунутися далі по сітці та продемонструвати більш високі позиції, які відіграють важливу роль. Нам трохи не пощастило з часом проїзду першого автомобіля безпеки, але навіть незважаючи на це, ми провели гідний заїзд з точки зору темпу. Наприкінці я виклався на повну, обганяти було складно, і ми не змогли заробити очки. Я вже з нетерпінням чекаю на Австрію, де ми повинні бути в тонусі з самого початку уїк-енду і приїхати з очками як в спринті, так і в основних перегонах".
Отмар Сафнауер, керівник команди:
"Це був непростий день, Естебан закінчив з очками, а П'єр, на жаль, не зміг їх здобути. Думаю, нам є чому повчитися в цих перегонах, адже ми бачили, як Ferrari, Серхіо [Перес] і Алекс [Албон] реалізували стратегію однієї зупинки, в той час як ми планували одну зупинку, але зробили дві на обох машинах, що, ймовірно, не було оптимальним підходом, зважаючи на кінцевий результат. Це те, що ми переглянемо, щоб зрозуміти, що ми можемо зробити краще в майбутньому. Естебан добре попрацював, особливо на початку перегонів, коли він їхав аж четвертим позаду лідерів. Набагато складнішим був день для П'єра, якому не пощастило з вибором часу проїзду першого автомобіля безпеки, оскільки він заїхав на піт-стоп раніше, щоб спробувати випередити трафік попереду. Знову, як і в Іспанії, це підкреслює важливість кваліфікації та отримання вигоди від своєї позиції на трасі. Його уїк-енд ускладнився вчорашнім інцидентом, і це означало, що в перегонах йому постійно доводилося наздоганяти суперника. Забігаючи наперед, скажу, що ми виграли чотири перегони поспіль, і ми повинні скористатися нашим високим темпом перегонів, конвертуючи цей рівень продуктивності в більшу кількість очок". На черзі - спринтерський вікенд в Австрії, де ми повинні показати кращий результат в обох перегонах".